Bemutatkozás

A Zed Store Kft. 2009. január első napjaiban kezdte meg raktározási tevékenységét!
Eleinte cégeknek, illetve más vállalkozásoknak biztosítottuk a raktározási lehetőséget, majd 4 év elteltével bővítettük tevékenységünket és azóta már magánszemélyek számára is megoldást nyújtunk tárolási problémájukra!
Raktáraink biztonságára maximális figyelmet fordítunk és folyamatosan törekszünk arra, hogy szolgáltatásaink Ügyfeleink igényeihez igazítva, minden esetben tényleg személyre szabott legyen!
Úgy véljük, hogy az elégedett Ügyfél a legjobb ajánlólevél!
Büszkék vagyunk arra, hogy Ügyfeleink száma folyamatosan növekedett az elmúlt 16 évben és szolgáltatási színvonalunkat évről évre emeltük, melyet Ügyfeleink pozitív visszajelzései nagy örömünkre alátámasztanak!
Nem kívánunk a konkurenciák közötti árversenybe részt venni! Nem tudunk és őszintén szólva nem is akarunk, a legolcsóbb megoldás lenni…. Egy stabil, jól működő vállalkozásnak és szolgáltatásnak költségei vannak! Mi pedig nem szeretnénk, ha az olcsóság a szolgáltatási színvonalunk rovására menne, így legfőbb szándékunk, hogy korrekt közepes árszínvonalon megbízható és igényes szolgáltatást nyújtsunk Ügyfeleinknek!
Raktározási szolgáltatásunkat úgy tettük teljes körűvé, hogy Költöztetési szolgáltatásunkkal biztosítjuk Ügyfeleink számára az ingóságok raktárba történő be és kiszállítását!
A költöztetési szolgáltatásunkat természetesen címről-címre történő – raktározás nélküli – költözés esetén is igénybe vehetik Kedves Ügyfeleink!
Igény esetén biztosítjuk továbbá a költözés és raktározáshoz szükséges dobozokat, csomagolási segédanyagokat, olyan formán, hogy a dobozokat nem csak megvásárolni tudják nálunk, hanem bérelni is; ezzel a megoldással pedig jelentős költségmegtakarítást tudunk biztosítani Ügyfeleink számára.
Fenti soraink is méltán mutatják…. Legfőbb célunk, hogy személyre szabott szolgáltatásainkkal megkönnyítsük Ügyfeleink számára a költözéssel járó kellemetlenségeket, nehézségeket és megoldást nyújtsunk átmeneti raktározási, tárolási problémájukra!
Céljaink
Nem kívánunk a konkurenciák közötti árversenybe részt venni! Nem tudunk és őszintén szólva nem is akarunk, a legolcsóbb megoldás lenni…. Egy stabil, jól működő vállalkozásnak és szolgáltatásnak költségei vannak! Mi pedig nem szeretnénk, ha az olcsóság a szolgáltatási színvonalunk rovására menne, így legfőbb szándékunk, hogy korrekt közepes árszínvonalon megbízható és igényes szolgáltatást nyújtsunk Ügyfeleinknek!
Raktározási szolgáltatásunkat úgy tettük teljes körűvé, hogy Költöztetési szolgáltatásunkkal biztosítjuk Ügyfeleink számára az ingóságok raktárba történő be és kiszállítását!
A költöztetési szolgáltatásunkat természetesen címről-címre történő – raktározás nélküli – költözés esetén is igénybe vehetik Kedves Ügyfeleink! Igény esetén biztosítjuk továbbá a költözés és raktározáshoz szükséges dobozokat, csomagolási segédanyagokat, olyan formán, hogy a dobozokat nem csak megvásárolni tudják nálunk, hanem bérelni is; ezzel a megoldással pedig jelentős költségmegtakarítást tudunk biztosítani Ügyfeleinknek!

Fenti soraink is méltán mutatják…. Legfőbb célunk, hogy személyre szabott szolgáltatásainkkal megkönnyítsük Ügyfeleink számára a költözéssel járó kellemetlenségeket, nehézségeket és megoldást nyújtsunk átmeneti raktározási, tárolási problémájuk megoldásában!
Miért minket válassz?
Ügyfélszolgálatunkkal telefonon tudsz egyeztetni a kiköltözés időpontjáról. A kért időben ott lesz a teherautó a munkatársainkkal. A felpakolást követően már visszük is az új helyre a bútoraidat.
A teherautó fogadó címre érkezését követően elvégezzük a lepakolást és a megbeszélt extra feladatokat. Minden bútordarabot a helyére teszünk, a szétszerelt bútorokat összeszereljük, az általunk csomagolt darabokat kicsomagoljuk. A keletkezett használt csomagoló anyagot elszállítjuk. Miután végrehajtottuk a költöztetést végigjárjuk veled a lakást és ellenőrizzük, hogy minden a helyén van-e.
Általában a mi feladatunk csak a szállítás, rakodás, és a bútorok, kényesebb tárgyak szét és összeszerelése, védőcsomagolása. A szervizünket kiegészíttetheted a dobozokba történő be és kicsomagolással, esetleg képek, lámpatestek, egyéb lakás kiegészítők le és felszerelésével.
Amennyiben kérdésed merülne fel, akkor kérjük, keresd Ügyfélszolgálatunkat, szívesen segítünk.
Munkatársaink
Felkészült, tapasztalt, ügyfélbarát munkatársaink állnak rendelkezésedre.

KUPECZ-SURMAN EDINA
Cégvezető
Örömmel állok minden olyan kedves Ügyfél rendelkezésére:
- aki már volt Ügyfelünk
- aki éppen meglévő Ügyfelünk
- aki a jövőben úgy tervezi, hogy Ügyfelünk lesz
Tudom, hogy milyen sok kérdés kavarog Ügyfeleinkben, amikor olyan élethelyzetbe kerülnek, hogy költözniük kell, vagy tárolási problémájuk merül fel!
Ezért legfőbb célom a munkám során, hogy tényleges segítséget nyújtsak Ügyfeleinknek ezen kérdések megválaszolásában, valamint személyre szabott megoldást biztosítsak számukra a ZedStore biztonságos költöztetési és raktározási szolgáltatásával!
Bármilyen kérése, kérdése esetén örömmel állok rendelkezésére – kérem keressen bizalommal!
Telefonszám: +36 70 944 3060
E-mail: zed@zedstore.hu
A ZedStore fiatalos és lendületes csapatában feladatom a számlázási
és pénzügyi teendők elvégzése.
Készséggel állok minden kedves Ügyfelünk rendelkezésére az ezzel kapcsolatos kérdések, kérések tekintetében!
Telefonszám: +36 70 944 0016
E-mail: penzugy@zedstore.hu

OLÁHNÉ SZABÓ ÉVA
Számlázás és pénzügyek

BÓCZÉR BÁLINT
Raktározási szolgáltatás
Készséggel állok a ZedStore már meglévő Ügyfelei részére, ha:
- bármilyen kérdése van a betárolt ingóságával kapcsolatban
- amennyiben a raktárba szeretne jönni
- el kíván vinni vagy be szeretne tárolni valamit
A ZedStore raktározási szolgáltatásával kapcsolatban segítségére lehetek, kérem forduljon hozzám bizalommal!
Telefonszám: +36 20 558 5101
Email: raktar@zedstore.hu