Mi a raktározás és tárolás menete cégünknél?

A költöztetés előkészülete során felmérjük, vagy bemondás alapján meghatározzuk a költöztetendő mennyiséget. Egyeztetjük a csomagolással, egyéb extra kérésekkel kapcsolatos feladatokat.

AMIKOR BEKÖLTÖZÖL

1. Döntsd el, hogy a csepeli vagy a kőbányai raktárainkat szeretnéd használni!

2. Egyeztess időpontot a költöztetésre, és a raktározás megkezdésére!

3. Ekkor a szállító jármű megérkezik a raktárba és elkezdődik az ingóságok elhelyezése.

4. A betárolás alkalmával részletes leltárlistát készítünk a raktárban elhelyezett bútorokról, eszközökről.

5. A tárolás végén takarófóliával és név címkével látjuk el az értékeid.

6. A betárolást követően elvégezzük a szükséges papírmunkát és Te kiegyenlíted az első hónap tárolási díját.

AMIKOR KIKÖLTÖZÖL

1. Egyeztess időpontot!

2. Ekkor a költöztető jármű megérkezik a raktárba, elkezdődik az ingóságok átvétele és felrakása.

3. Az átvett és elszállított bútorokról, eszközökről átadás-átvételi jegyzőkönyvet írunk alá.

4. Ha elégedett voltál a szolgáltatásunkkal köszönettel vesszük néhány soros ajánlásod!

Olvasmányosabban:

A költöztetés előkészülete során felmérjük, vagy bemondás alapján meghatározzuk a költöztetendő mennyiséget. Egyeztetjük a csomagolással, egyéb extra kérésekkel kapcsolatos feladatokat.

A költözés napján a megrendelés szerint elvégezzük a becsomagolást vagy a felpakolást.
Teljes becsomagolás esetén mindent becsomagolunk, amit szeretnél. Minden tárgyhoz megvan a megfelelő méretű dobozunk. A csomagolás során ügyelünk a ruháid tisztaságára személyes tárgyaid épségére. A dobozokat feliratozzuk.

A dobozolást követően előkészítjük a bútorokat, szükség szerint szétszereljük azokat, gondoskodunk a megfelelő védőcsomagolásukról. A felpakolás során csomaglistát készítünk az átvett ingóságokról. Ezt követően a teherautó elindul a fogadó címre vagy a raktárunkba függően a munka jellegétől.

Lepakolás a raktárba:

A raktározás során a bútoraidat, dobozaidat a lehető legkisebb helyen egymásra halmozva, becsomagolva, letakarva tároljuk. Ezért a fontos, hogy a költözés elején a felpakoláskor megkezdése előtt ennek megfelelően készítsük elő bútoraidat.

Fontos tudnod, hogy a raktározás ideje alatt bármikor hozzáférhetsz a holmidhoz. Ha valamire szükséged lenne. Kérd munkatársaink segítségét a bútorhalmaz megbontásához a holmijaid biztonsága érdekében.

Kiköltözés.

Ügyfélszolgálatunkkal telefonon tudsz egyeztetni a kiköltözés időpontjáról.

A kért időben ott lesz a teherautó a munkatársainkkal. A felpakolást követően már visszük is az új helyre a bútoraidat.

A teherautó fogadó címre érkezését követően elvégezzük a lepakolást és a megbeszélt extra feladatokat. Minden bútordarabot a helyére teszünk, a szétszerelt bútorokat összeszereljük, az általunk csomagolt darabokat kicsomagoljuk. A keletkezett használt csomagoló anyagot elszállítjuk.

Miután végrehajtottuk a költöztetést végigjárjuk veled a lakást és ellenőrizzük, hogy minden a helyén van -e.

Általában a mi feladatunk csak a szállítás, rakodás, és a bútorok, kényesebb tárgyak szét és összeszerelése, védőcsomagolása. A szervizünket kiegészíttetheted a dobozokba történő be és kicsomagolással, esetleg képek, lámpatestek, egyéb lakás kiegészítők le és felszerelésével.

Amennyiben kérdésed merülne fel, akkor kérjük, keresd Ügyfélszolgálatunkat, szívesen segítünk.

Add a Comment

KEDVES ÜGYFELÜNK!

Tudjuk, hogy nap, mint nap rengeteg információt kap a Koronavírussal kapcsolatban, ezért nem is szeretnénk Önt Mi is tovább terhelni; azonban elengedhetetlenül fontosnak tartjuk, hogy néhány sorban tájékoztatást nyújtsunk Ügyfeleinknek!

A ZEDSTORE legfőbb célja továbbra is az, hogy nem csak a szürke hétköznapokban, hanem ebben a rendkívüli helyzetben is teljes körű felelősséget vállaljunk Ügyfeleinkért és gondoskodunk arról, hogy megnyugtassuk Őket arra vonatkozóan, hogy értékeik továbbra is maximálisan biztonságban vannak!

A Kormány rendeleteit és intézkedéseit folyamatosan nyomon követjük! Ameddig van rá mód és lehetőség, illetve nem korlátozzák működésünket, addig a raktározási szolgáltatás és a költöztetés is zavartalanul működik.

A szükséges óvintézkedéseket megtettük és megtesszük!!!!

Kollégáink és Együttműködő Partnereink folyamatosan gondoskodnak saját maguk, az autók és az eszközök higiéniai fertőtlenítéséről.

Amennyiben a napokban bármilyen rendkívüli változás történne, úgy e-mailben és Facebook oldalunkon is értesítjük Önöket!

Természetesen mi is próbáljuk átszervezni a munkanapjainkat és az irodai életünket otthonra költöztettük, így biztosítjuk a ZEDSTORE ZAVARTALAN MŰKÖDÉSÉT!

A jövőben is tesszük a dolgunkat és természetesen rendelkezésére állunk Kedves Ügyfeleinknek!

Kérjük Önöket, hogy vigyázzunk egymásra és a személyes raktárlátogatást csak kifejezetten indokolt esetben vegyék igénybe az előttünk álló kritikus időszakban – lehetőség szerint, azt is előzetesen egyeztetett időpontban!

Mi ezzel az óvintézkedéssel szeretnénk vigyázni Önökre!

Csak így tudjuk biztosítani azt, hogy lehetőség szerint egyszerre mindig csak egy-egy Ügyfél tartózkodjon a raktárban!

Megértésüket és együttműködésüket ezúton is nagyon-nagyon szépen köszönjük!

Telefonon és e-mailen hétköznapokon és hétvégén is egyaránt állunk szíves rendelkezésükre, felmerülő kérdéseikre nagyon szívesen válaszolunk!

Az előttünk álló időszakhoz sok erőt, kitartást, türelmet és legfőképpen jó egészséget kívánunk!

Budapest, 2020. november 16

Kupecz Balázs                    Kupecz-Surman Edina
+36 70 944 0016                  +36 70 944 3060
balazs@zedstore.hu            zed@zedstore.hu