Jó tanácsok a költöztetéssel kapcsolatban

A költöztetés egy összetett komplex feladat. Mielőtt neki kezdesz a csomagolásnak, gondold végig, hogy mire van és mire nincs szükséged. Remek alkalom arra, hogy a nem használt, megunt holmiktól megszabadulj. Erre számos lehetőség van.

Ha még használható az adott tárgy és egy barátodnak sem kell (és te is elfogadnád!) – ajánld fel valamelyik segélyszervezetnek. Szívesen segítünk ebben! Ha túl vagy a szortírozáson döntsd el, hogy milyen szolgáltatást szeretnél. A legjobb, ha felkeresel bennünket és elmondod az elképzelésedet és mi összeállítunk neked egy csomagot, mely tartalmazni fogja mindazt, amit vársz tőlünk. Ne halogasd sokáig, időben, a költözés előtt 2-3 héttel korábban érdeklődj.

Ha nincs elképzelésed vagy nem költöztél még, csapatunk részletes tájékoztatást ad a lehetőségekről, árainkról valamint a teendőkről, tudnivalókról. Kérhetsz felmérést is. Ilyenkor ellátogat hozzád egy munkatársunk és megnézi, hogy mit szeretnél elköltöztetni. A felmérés alakalmával egyeztetni tudjátok a költöztetés részleteit.

Nemzetközi vagy tengerentúli költözés esetén így van idő a kényesebb vagy különösebben értékes tárgyak esetén speciális faládák elkészítésére, a behajtási, kiviteli engedélyek beszerzésére, vámkezeléshez kapcsolatos előkészületekre.

A költözés előtti napokban:

  • Helyfoglalás alapesetben a te feladataid közé tartozik.
  • Általában 2 – 3 esetleg 4 személyautónyi hely elegendő, függően a szállító eszköz méretétől.
  • Lifthasználat – ha van a házban lift, tisztázd le a gondnokkal, vagy az erre illetékes személlyel a használatát.
  • Amennyiben nem a Moving Service végezi a csomagolást, kérjük, pakolj, ki a szekrényekből mivel azokat csak üres állapotban tudjuk szállítani.
  • A dobozokat, zsákokat kérjük, zárd – ragaszd le és azok tartalmát röviden tüntesd fel a csomag tetején.

A költözés napján:

  • A te feladatod a parkoló hely, a csúszásmentes közlekedők biztosítása.
  • A költözés megkezdése előtt kérjük, tedd el értékeidet. (kulcsot, pénztárcát, stb.)
  • Az esetlegesen sérült vagy különleges figyelmet igénylő bútorokról kérjük, hogy tájékoztasd a munkavezetőt, hogy annak megfelelően tudjunk vigyázni a bútor épségére.
  • Ennek elmulasztása esetén az ebből adódó sérülésekért felelősséget nem tudunk vállalni.
  • A bútorokhoz tartozó kulcsokat biztosítsd, hogy a polcokat ki tudjuk venni és a biztonságos szállításhoz elő tudjuk készíteni.

Ha te csomagoltál, kérjük, tüntesd fel a dobozok beltartalmát a doboz tetején, hogy megfelelően tudjuk a teherautón elhelyezni azokat.

Költözés végén mindig ellenőrizd a dobozok, bútorok sértetlenségét, valamint győződj meg, hogy a teherautó üresen hagyja el a címet.

A fenti tanácsok megfogadásával időt és pénzt takaríthatsz meg!

Add a Comment

KEDVES ÜGYFELÜNK!

Tudjuk, hogy nap, mint nap rengeteg információt kap a Koronavírussal kapcsolatban, ezért nem is szeretnénk Önt Mi is tovább terhelni; azonban elengedhetetlenül fontosnak tartjuk, hogy néhány sorban tájékoztatást nyújtsunk Ügyfeleinknek!

A ZEDSTORE legfőbb célja továbbra is az, hogy nem csak a szürke hétköznapokban, hanem ebben a rendkívüli helyzetben is teljes körű felelősséget vállaljunk Ügyfeleinkért és gondoskodunk arról, hogy megnyugtassuk Őket arra vonatkozóan, hogy értékeik továbbra is maximálisan biztonságban vannak!

A Kormány rendeleteit és intézkedéseit folyamatosan nyomon követjük! Ameddig van rá mód és lehetőség, illetve nem korlátozzák működésünket, addig a raktározási szolgáltatás és a költöztetés is zavartalanul működik.

A szükséges óvintézkedéseket megtettük és megtesszük!!!!

Kollégáink és Együttműködő Partnereink folyamatosan gondoskodnak saját maguk, az autók és az eszközök higiéniai fertőtlenítéséről.

Amennyiben a napokban bármilyen rendkívüli változás történne, úgy e-mailben és Facebook oldalunkon is értesítjük Önöket!

Természetesen mi is próbáljuk átszervezni a munkanapjainkat és az irodai életünket otthonra költöztettük, így biztosítjuk a ZEDSTORE ZAVARTALAN MŰKÖDÉSÉT!

A jövőben is tesszük a dolgunkat és természetesen rendelkezésére állunk Kedves Ügyfeleinknek!

Kérjük Önöket, hogy vigyázzunk egymásra és a személyes raktárlátogatást csak kifejezetten indokolt esetben vegyék igénybe az előttünk álló kritikus időszakban – lehetőség szerint, azt is előzetesen egyeztetett időpontban!

Mi ezzel az óvintézkedéssel szeretnénk vigyázni Önökre!

Csak így tudjuk biztosítani azt, hogy lehetőség szerint egyszerre mindig csak egy-egy Ügyfél tartózkodjon a raktárban!

Megértésüket és együttműködésüket ezúton is nagyon-nagyon szépen köszönjük!

Telefonon és e-mailen hétköznapokon és hétvégén is egyaránt állunk szíves rendelkezésükre, felmerülő kérdéseikre nagyon szívesen válaszolunk!

Az előttünk álló időszakhoz sok erőt, kitartást, türelmet és legfőképpen jó egészséget kívánunk!

Budapest, 2020. november 16

Kupecz Balázs                    Kupecz-Surman Edina
+36 70 944 0016                  +36 70 944 3060
balazs@zedstore.hu            zed@zedstore.hu